پنج‌شنبه, 30 آبان 1398
  • EN
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 766
    /  4
گفتگوی چهره به چهره رئیس سازمان نقشه برداری كشور با مراجعان و دلجویی بابت بروز برخی مشكلات در ارائه خدمات
ظهر امروز به دلیل قطع یکي از خطوط تلفن سازمان نقشه برداری کشور، استفاده از دستگاه خريد الكترونيكي برای پرداخت هزینه خدمات و محصولات این سازمان از سوی مشتریان مختل و برای ساعتی نارضایتی آنان را به دنبال داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان نقشه برداری کشور، همزمان با تلاشهای مدیریت خدمات فنی سازمان برای رفع این مشکل، مهندس مسعود شفیعی رئیس سازمان نقشه برداری کشور شخصا" در اداره امور مشتریان حضور یافته و ضمن گفتگو با مراجعان این سازمان، از آنان بابت بروز این مشکل عذرخواهی کرد.

اغلب مراجعه كنندگان كه بعضا از راههاي دور براي دريافت برخي محصولات به اين سازمان مراجعه كرده بودند، ضمن استقبال از حضور بالاترین مقام سازمان در جمعشان، وارد صحبتهاي دو نفره با آقای شفیعی شده و گلایههایی را در باب مطول شدن روند ارائه خدمات و محصولات و بروز مشکلاتی از این دست مطرح نمودند. وی که تکریم ارباب رجوع را از اولویتهای سازمان نقشه برداری کشور برمیشمرد؛ با حوصله به تمامی این موارد گوش داد و دستوراتی را خطاب به مدیریت خدمات فنی صادر نمود تا در پیگیری امور مشتریان تسریع شود. وي همچنين اظهار اميدواري كرد در آينده نزديك با ارائه خدمات اين سازمان از طريق دفاتر پيشخوان الكترونيكي دولت، ضرورتي به مراجعه حضوري مردم به اين سازمان براي اخذ محصولات موردنيازشان وجود نداشته باشد. در اين فاصله ضمن پذیرایی از مراجعان به امور مشتريان، مشکل دستگاه خريد الكترونيكي(POS) نیز مرتفع شده و مشتریان با رضایت خاطر محل را ترک کردند.

گفتنی است اداره امور مشتریان سازمان نقشه برداری کشور روزانه پاسخگوی بیش از ١٠٠ نفر مراجعه حضوری است که غالبا برای دریافت تصاویر هوایی و نقشه های پوششی به این سازمان مراجعه میکنند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.3.5.0
    V5.3.5.0